Coffeeshop των Φιλάθλων

Κάθε Κυριακή στις 21.55 (22.55 Ελλάδας), όλοι ακούμε το Coffeeshop των Φιλάθλων:
http://www.ustream.tv/channel/coffeeshop-filathlon2010
Skype εκπομπης: coffeeshop_filathlon ή coffeeshop2010 (τοποθεσια: Delft, Netherlands)
Βlog εκπομπης: http://coffeeshop2010.blogspot.com/

Μπορειτε να επικοινωνησετε και να πειτε την αποψη σας για μπαλα στην εκπομπη ΖΩΝΤΑΝΑ και δωρεαν μεσω skype.
Γιατι η γνωμη του ποδοσφαιροφιλου ειναι που μετραει.

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

2ος διάλογος: Αχιλλέας Μπέος-Σεραίος


2ος διάλογος: Αχιλλέας Μπέος-Σεραίος

(διάλογοι made by Μιχαλης)

Αχιλλέας : Ναι?

Σεραίος : Καλησπέρα κύριε Αχιλλέα, ο Νίκος είμαι.

Α. :Ποιος Νίκος, ο Κούρκουλος?

Σ. :Από Αϊντχόβεν κύριε Αχιλλέα.

Α. :(Γέλια). Πες ο  Σκούφαλης ρε αγόρινα μου, γαμώ το μουνί, να καταλάβω.

Σ. :Σκούφαλης επειδή παίζω δεξιά, ε?

Α. :(Γέλια) Ναι, ναι. Τι θες? Ετοιμάζεσαι για Κυριακή? Που τι ώρα παίζετε?

Σ. :1 το μεσημέρι, κύριε Αχιλλέα.

Α. :Μα καλά, τελείως μαλάκες είστε γαμώ την πουτάνα μου? 1 καλοκαιριάτικα (ακατάληπτο) ρε πούστη, θα ψοφήσετε. Λέγε τι θες τώρα ρε πούστη.

Σ. :Με πήρε ο αγαπούλας κύριε Αχιλλέα. Μου είπε να το πάμε για 1 ημίχρονο, 2 τελικό. Έχει πιάσει και τον τερματζή λέει από τους άλλους.

Α. :Θα του γαμήσω τη μάνα και τον πατέρα και την κόρη του τη μουνάρα! Ποιον λες? Εκείνον με την κοτσίδα που είναι σαν να παίζει σε τσόντες?

Σ. :Ναι, αυτόν, που ειναι σαν τον Σιγκάλ.

Α. :Θα κάτσει να τα φάει το αρχίδι γαμώ την πουτάνα του, ε? Αδερφή είναι ρε πούστη, δεν φέρονται έτσι οι άντρες. Θα του στείλω δυο παιδιά στο σπίτι να του γαργαλήσουν τη κωλοτρυπίδα. Το μουνί (ακατάληπτο) τα αρχίδια του Μπέου που ξέρεις ρε πούστη και τελικό τσου λου στήνω μη γαμήσω.

Σ. :Τι να το παίξω τελικά κύριε Αχιλλεα? Είναι σημαντικό, έχω κάτι ανάγκες..

Α. :Στα παπάρια μου ρε οι ανάγκες σου καπνίζεις σαν τον πούστη και έχεις και ανάγκες. Πώς θα κατέβουν αυτοί?

Σ. :Ε μου είπε ο Σιγκάλ θα κατέβουν με τον Μοϊκανό άμυνα

Α. :Ποιον Μοϊκανό?

Σ. :Αυτόν το Γούλα μωρέ που βουτάει στα τάκλιν να μας δώσει τα πόδια στο χέρι γαμώ το σπίτι του.

Α. :Ναι

Σ. :Μεσαίους θα έχει το Τυρί και το Σκουλίκι..

Α. :Και συ θα έχεις μεσαίο την άλλη την κιλότα που παίζει και ράγκμπι? Πώς θα πάρεις διπλό γαμώ την παναγία (ακατάληπτο) όλες οι κουλομαρίες ποιος θα βάλει γκολ ρε ψηλέ? Και να φύγει ο άλλος από το τέρμα γκολ δε μπαίνει (Γέλια).

Σ. :Θα καθαρίσει ο Σιγκάλ.

Α. :Τα αρχίδια μου θα καθαρίσει θα του γαμήσω θα στείλω (ακατάληπτο) και τον Τανάλια και θα του το κάνω το tomos σμπαράλια να μάθει να είναι μουνόπανο..

Σ. :Όχι το μηχανάκι κύριε Αχιλλέα..

Α. :(Γέλια) Καλά ρε μαλάκα ηρέμησε (Γέλια). Θα βάλει και τον άλλο το μαύρο μπροστά να τρέχει να τρέχει καλός είναι ένα control γαμώ το μουνί της μάνας το ο παπάρας (ακατάληπτο) αλεξίπτωτοτο (Γέλια)

Σ. :(Γέλια)

Α. :Άκου να σου πω αγόρι μου, έχω πιάσει το άλλο το μουνί το διαιτητή

Σ. :Τον Βεζύρη?

Α. :Βεζύρης χαλιφης πασάς πατσάς στα αρχίδια μου ρε πούστη με διακόπτεις. Τον έχω πιάσει του είπα έτσι και δεν ακούσεις τον Μπέο θα σου σπάσω τα πόδια θα σε φιλήσει η μάνα σου παγωμένο μουνοπανά. Θα το γαμήσει το παιχνίδι στην αρχή, φάουλ μαλακίες καθυστερήσεις και τέτοια να πούμε. Χ δηλαδή ημίχρονο και η παναγιά μαζί σας στο δεύτερο, εγώ θα το παίξω άσσο.

Σ. :Δεν πιάνετε κάνα παίχτη κύριε Αχιλλέα να το πάμε αλλιώς? Θα εκτεθώ και εγώ στον Ψωμιάδη και φοβάμαι.

Α. :Τι φοβάσαι μωρή κλασομπανιέρα κιλότα γαμώ το μουνί (ακατάληπτο) τσουτσέκι. Ποιον να πιάσω το Τυρί? Αυτός θα λέει πάλι μαλακίες για άρματα και άσε που από τότε που τον έβγαλε το κομμωτήριο MVP έχω μάθει φοράει την τιάρα και όταν γαμάει ο (ακατάληπτο) και όταν χέζει. Παίχτο όπως σου είπα να βγάλεις κάνα χαρτζιλίκι και γραψτον τον άλλον στα αρχίδια σου. Εντάξει γαμώ το σπίτι σου?

Σ. :Εντάξει κύριε Αχιλλέα. Και άμα θέλετε κανέναν να σας φτιάξει κάνα ξύλινο γλυπτό στον κήπο να μοιάζει με ανεμόμυλο, έρχομαι άμα μου δώσετε μπλουζάκι. Καλό σας βράδυ.

Α. :Κιλότα θα σου δώσω. Έλα γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου